Hoe werken we?
Iedere organisatie is uniek, en daarmee ook de uitdagingen waarmee ze geconfronteerd worden. Onze passie ligt in het duiken in de kern van jouw bedrijf, het begrijpen van je doelen, uitdagingen en ambities.
Onze aanpak is transparant, samenwerkend en altijd met het oog op duurzame groei voor jouw organisatie.
We werken zowel strategisch als hands-on. We stonden/staan beiden jarenlang in het veld waardoor we de uitdagingen van marketing en HR goed begrijpen. We geloven in de kracht van het bedenken van de strategieën en tegelijk ook weten hoe ze in de praktijk moeten gebracht worden. Dus ja, we kunnen ze ook uitvoeren.
Ons proces
Helemaal overtuigd dat jouw organisatie een grondige analyse nodig heeft van de huidige Marketing en HR processen? Dan is dit de manier waarop we te werk gaan om tot jouw Power Identity Brand te komen. Heb je een specifieke marketing of HR gerelateerde vraag? Contacteer ons dan gerust voor een voorstel op maat!
Intake
Nadat er een eerste contact is geweest per telefoon of via e-mail, plannen we een intake gesprek in. Afhankelijk van de insteek van jullie vraag komen we samen of apart langs om uitgebreid kennis te maken en jullie nood/vraag scherp te stellen.
Workshop
Nadat de vraagstelling duidelijk is, ontwerpen we een workshop op maat van jullie organisatie. Het doel van deze workshop is voornamelijk het analyseren van de 'as is' en het bepalen van de 'to be'.
Projectplan
Het resultaat van de workshop is een uitgebreid projectplan met een voorstel van aanpak. Vervolgens gaan we samen met jullie aan de slag om dit plan volledig of modulair te implementeren, geheel volgens jullie noden.
Kortdurende ondersteuning nodig?
Dan is onze Buddy Program wat je zoekt.
Heb je een marketing of HR medewerker in dienst die tijdelijke ondersteuning heeft tijdens een project? Beschik je als manager zelf niet over voldoende tijd om hem/haar te begeleiden? Of hebben jullie nood aan een extern klankbord om bepaalde beslissingen te nemen? Dat kan! Via onze Buddy Program plannen we enkele kortdurende (digitale) sessies waarin je ons alles kan vragen. Nou ja, ook niet echt àlles maar toch veel! :-)
FAQ
Voor wie werkt Joy?
Sta je aan het begin van een bruisende startup, opereer je onafhankelijk als éénmanszaak of maak je deel uit van een kleine of grotere organisatie? Zit je in een groeifase, ga je door veranderingen of heb je tijdelijke ondersteuning nodig? We helpen je graag verder met een oplossing op maat.
Werk Joy enkel in de bouwsector?
Als je ons carrièrepad leest dan denk je dat misschien, maar nee. We zetten onze expertise en passie graag in verschillende sectoren in.
Is Joy een marketingbureau?
Nee, Joy is geen traditioneel marketingbureau, want eigenlijk is Joy gewoon Jessica & Silke. Wanneer nodig kunnen we wel beroep doen op een zorgvuldig geselecteerd netwerk van bevlogen experten. Want we geloven wel in een sterk ecosysteem waarin specialisten elkaar aanvullen en versterken met hun unieke expertise.
Bieden jullie ook uitsluitend HR of Marketing services aan?
Jazeker. Wij geloven sterk in een gezamenlijke aanpak om je HR en Marketing strategie naar een hoger niveau te tillen vanuit je authentieke DNA. Anderzijds bieden we ook afzonderlijke HR en Marketing dienstverlening aan, op maat van je organisatie.
Waar maak je met Joy het verschil?
We willen het verschil maken omdat we werken vanuit authenticiteit en streven naar een positieve impact voor een duurzame groei. We combineren strategie met een hands-on aanpak, geloven in échte verbinding en handelen vanuit een diepe integriteit. En daarnaast hebben we gewoon ongelofelijk veel passie en plezier in wat we doen. Maar dat heb je misschien al gezien aan de foto's.
"Met een diepgaande kennis in het creëren van strategieën op vlak van marketing en HR, bieden Jessica en Silke op maat gemaakte, resultaatgerichte oplossingen, waarbij authenticiteit en het nastreven van verbetering altijd centraal staan." - Wim Hochepied, Directeur DPS Durabrik